Nokia

Microsoft napokon napravio dobru reklamu za Windows Phone, Ismijava Apple i Samsung

Microsoft je često bio kritiziran zbog rađena nekvalitetnih reklama koje ne privlače pozornost, no čini se da su to nedavno promijenili s kampanjom Surface. No, što s Windows Phoneom? Bilo je nekoliko zanimljivih reklama u prošlosti no niti jedna od njih nije bila efektivna ili bila vrijedna bilo čega.

To bi se sve moglo promijeniti jer je nova reklama za Windows Phone upravo stavljena na YouTube i ako to ne pobudi znatiželju potrošača, ne znamo što hoće.

Reklama počinje se ceremonijom vjenčanja. U trenutku kada mlada i mladoženja trebaju razmijeniti svoje zavjete svi na ceremoniji vade svoje mobitele te pokušavaju uhvatiti taj trenutak. Jedan od gostiju ustane sa svojeg mjesta i pokušava uslikati prizor sa svojim Samsung Galaxy Note ll mobitelom.

To, naravno, iritira vlasnika Iphonea 5 koji šapne, „Oprostite, možete li molim vas pomaknuti svoj ogromni telefon?“. To izaziva rat riječima među fanovima Applea i Samsunga nazočnih na vjenčanju. Ubrzo se to podbadanje pretvori u fizički obračun i nastane kaos.

U sredini borbe dva konobara slikaju sa svojim Nokiama modelom Lumia 920. Muški konobar upita svoju prijateljicu, „Misliš li da bi se prestali svađati cijelo vrijeme kad bi znali za Lumiu“? Na to cura odgovara, „Ne znam, nekako mi se čini da se žele svađati.“ I tada dolazi poruka „Nemojte se svađati, pređite na Nokia Lumia 920.“

Ideja koja stoji iza cijele reklame jest da se pokaže da je Lumia puno bolji izbor od Applea i Samsunga i da se oko toga ne treba svađati nego jednostavno pređite na Lumiu.

Iako je reklama jako zabavna čini se da se više bavi Appleom i Samsungom nego Windows Phoneom. U stvari, Lumia 920 se čak puno manje pojavljuje u reklami nego iPhone i Galaxy uređaji pa možda reklama neće toliko povećati prodaju modela Nokia Lumia 920. Ipak, nije prvi put da je Microsoft u svojim oglašivačkim kampanjama ciljao nekog drugog. U Studenom, Microsoft je lansirano kampanju „Scroogled“ u kojoj je upozoravao potrošače na rizik oslanjanja na Googleov servis pretraživanja proizvoda za kupnju.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Z19vR1GldRI

Komentiraj

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Vrh