Samsung

Oho, oho! Samsung se vraća LCD zaslonima!

Konkurencija steže Samsung sa svih strana. Južnokorejski proizvođač elektronike i lider na tržištu pametnih telefona prisiljen je mijenjati poslovnu strategiju, pritisnut tempom koji su nametnuli Oppo, Vivo, Xiaomi i drugi proizvođači iz Kine.

Unazad pola desetljeća – a to je u industriji smartfona cijela vječnost – Samsung je na svoje mobitele ugrađivao OLED panele. Praktički svi ostali ostali su vjerni LCD zaslonima, a o razlici u prikazu dalo bi se diskutirati. Ono što je pak sasvim jasno jest razlika u cijeni. LCD ekran je, naime, jeftiniji u odnosu na OLED, što se itekako osjeti prilikom masovne produkcije.

Baš je to razlog odluci da se ovaj gigant vrati LCD-u, ali tek na određenim tržištima i to sigurno ne u zapadnim zemljama. Kineski proizvođači opasno prijete u Indiji, dok je u Kini Samsung gotovo potpuno istisnut s tržišta. Nova se praksa također neće primijenjivati na flagship modelima, nego na tzv. budget kategoriju, jer mu se Xiaomi krvi napio baš u tom rangu.

Ovakav razvoj događaja opet će rezultirati novim korekcijama cijena u korist kupaca, što samo potvrđuje stari ekonomski zakon: što je konkurencija žešća, to je niža cijena a veća kvaliteta.

Komentiraj

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Vrh