Samsung

Samsung u Indiji korisnike drži za ovce

Negdje u ovo doba prošle godine, Samsung je u Kini lansirao Galaxy J3 Pro, cjenovno pristupačan pametni telefon. 5-inčni Super AMOLED zaslon, Snapdragon 410, 2 GB radne/16 GB interne memorije te baterija od 2.650 mAh. Uz navedeno, telefon je imao i kameru od 8, odnosno 5 megapiksela (prednja). Prodavao se za nekih 140 dolara, što je tada bila vrlo pristojna cijena za telefon takvih karakteristika.

Imao je jednu slabu točku, a to je bio Android 5.1 Lollipop, koji je već tada bio godinu dana star. Samsung je, doduše, prilikom predstavljanja najavio kako će uskoro omogućiti nadogradnju na Marshmallow.

Priča sama po sebi nije ni počemu posebna, da se isti taj telefon – Galaxy J3 Pro, dakle – nije pojavio u Indiji. I to ne u vrijeme kad i u Kini, nego upravo sada. Neke su se hardverske sitnice promijenile, no softver je ostao navlaš isti. Galaxy J3 Pro i dalje, vjerovali ili ne, pokreće Android 5.1 Lollipop.

Zašto je Samsungu trebalo toliko vremena da predstavi ovaj uređaj u Indiji i zašto ga pokreće dvije godine star operativni sustav (aktualan je, podsjećamo, Android 7 Nougat) kvalitetno je pitanje i držimo kako je vrijeme da ga netko u Samsungu postavi prilikom zasjedanja Upravnog odbora.

Niti cijena na dvije godine star model nije baš prikladna: ukoliko ga netko ondje poželi kupiti (voljeli bismo upoznati tu osobu), za njega će izdvojiti 125 dolara.

Već smo pisali o Samsungovim problemima s plasmanom proizvoda u Kini i Indiji, a sad iz prve ruke svjedočimo zašto je to tako: predpotopnim modelima žele konkurirati na dva iznimno kompetitivna tržišta, dok konkurencija (Xiaomi, Gionee, LeEco) istovremeno nudi fantastične uređaje u istom ili približnom cjenovnom rangu.

Komentiraj

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Vrh