Xiaomi

Xiaomi žari i pali Indijom

Prije tri godine na Indijski potkontinent stigao je Xiaomi. U globalnim razmjerima nova kompanija (osnovana 2011. godine), Xiaomi je u toj zemlji bio poznat tek entuzijastima. Zadaću da probije led imao je Mi 3 i snažna statistika, koja je govorila da je u prvoj polovici 2014. Xiaomi ostvario rast od zapanjujućih 271%. I tada, baš kao i danas, njihovi pametni telefoni nudili su sjajan odnos uloženo/dobiveno, što je ondašnje tržište itekako znalo cijeniti.

Probio je led: Xiaomi Mi 3

Uzlet kompanije traje i danas, jer se rast zapravo još nije zaustavio: Manu Kumar Jain, podpredsjenik kompanije i izvršni direktor za Indiju upravo je objavio kako je Xiaomi do sada u Indiji prodao 25 milijuna pametnih telefona. Ovaj fantastičan podatak zvuči još nestvarnije kad se primi kalkulatora i krene rasčlanjivati brojeve. To znači, primjerice, da je Xiaomi od pojave u Indiji do danas svakoga dana prodao 22.000 telefona. Strašno.

Dosadašnji uspjeh temelji se na jeftinijim uređajima iz linije Redmi. Redmi Note 4, Redmi 4 i Redmi 4A najprodavaniji su im uređaji, dok se flagship kategorija (Mi Note 2, Mi Mix i Mi 6) ondje uopće službeno ne prodaju. To će se vrlo brzo promjeniti, jer je značaj siromašne, ali brojem stanovnika goleme zemlje sve veći. Xiaomi će, naime, ondje uskoro krenuti u otvaranje vlastitih trgovina (do sada se prodavao isključivo online, što je jedan od razloga povoljne cijene njihovih mobitela), a najavljena je i suradnja s ondašnjim operaterima.

1 Komentar

1 Komentar

  1. rujan 2, 2017 at 11:07 am

    Xiaomi zari i pali gdje god se pojavi jel su jednostavno najbolji…

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Vrh