Snapchat će od sada omogućiti kreatorima prikaz koliko subscribera imaju. Ovo je prvi put da Snapchat svojim korisnicima daje bilo kakvu metriku usmjerenu ka javnosti o njihovim subscriberima ili publici i predstavlja značajnu promjenu na platformi, piše The Verge.
Glasnogovornik Snapchata u izjavi za The Verge rekao je: ” Slušali smo povratne informacije naše zajednice kreatora i mnogi od njih izrazili su želju da imaju mogućnost pokazati da njihova zajednica na Snapchatu raste.”
Kreatori sadržaja ovu opciju mogu uključiti ili isključiti u svojim postavkama.
Tvrtka je u rujnu predstavila profile kreatora, što korisnicima na platformi omogućuje više uvida u njihovu publiku i pomaže im u koordinaciji s brendovima.
Činjenica da kreatori žele pokazati svoju rastuću zajednicu brojem javnih subscribera sugerira da oni žele ukazati brendovima koliko su uspješni. Primjerice, na Instagramu brendovi često gledaju broj pratitelja i stopu angažmana kako bi procijenili koliko je kreator utjecajan na platformi. Na Snapchatu bi brendovi morali zatražiti od kreatora da podijele te detalje prije nego što sklope neki dogovor. Javno objavljivanje tih podataka pojednostavljuje pregovore te pomaže autorima i brendovima da utvrde mogu li uspješno surađivati.