Mark Zuckerberg prošlog je tjedna gostovao na audio chat aplikaciji Clubhouse, a nedugo nakon toga pročula se vijest da tvrtka Facebook radi na vlastitoj verziji takve aplikacije.
Izvori bliski Facebooku tvrde da tvrtka želi kreirati novi proizvod te da se planira proširiti na nove oblike komunikacije. Ovoga puta riječ je o audio formatu, na kojem se temelji Clubhouse, a kojeg Facebook planira implementirati u svoje proizvode, piše Mashable.
Ako do sad niste čuli za Clubhouse, postoji samo nekoliko stvari koje morate znati. Clubhouse se pojavio 2020. godine, a funkcionira kao socijalna platforma kojoj se može pristupiti samo ako se dobije poziv od nekoga tko je već korisnik. Aplikacija je brzo izazvala brojne kontroverze, prije svega zato što se sadržaji ne moderiraju, tako da praktički ne postoji nikakva kontrola. Tijekom posljednjih nekoliko mjeseci stekla je veliku popularnost, a privukla je i brojne poznate ličnosti kao što su Oprah, Ashton Kutcher, Drake i Elon Musk.
S rastom popularnosti, raste i interes, pa je sasvim jasno zašto Facebook želi vlastitu verziju ovakve aplikacije. Izvori tvrde da je grupi stručnjaka već naređeno da započne s radom na aplikaciji sličnoj Clubhouseu. Ako su glasine točne, projekt je u ranoj fazi razvoja i trebat će dosta vremena dok se uistinu realizira.