Nedavno ažuriranje koje je objavio Xiaomi za određene mobilne telefone izazvalo je neželjene posljedice, čineći neke uređaje neupotrebljivima. Xiaomi je priznao da postoji problem koji su prijavili brojni korisnici na raznim internetskim forumima, a koji utječe na uređaje robnih marki Xiaomi, Redmi i POCO.
Nažalost, vijesti su loše. Jedino rješenje za rješavanje problema uključuje vraćanje na tvorničke postavke, čime se brišu svi korisnički podaci na uređaju. To nosi značajan rizik od trajnog gubitka podataka, naglašavajući važnost redovitih sigurnosnih kopija.
Tehnička služba trenutno je jedina opcija za pogođene korisnike. Čini se da problem proizlazi iz ažuriranja unaprijed instalirane sistemske aplikacije unutar MIUI-a, Xiaomijevog prilagođenog skina za Android. Ažuriranje, namijenjeno isključivo uređajima koji koriste HyperOS, nenamjerno je distribuirano svim korisnicima MIUI-ja.
Također, ova nekompatibilnost rezultirala je loopom, odnosno stalnom petljom ponovnog pokretanja na pogođenim uređajima nakon ažuriranja aplikacije, onemogućujući im normalno pokretanje i dopuštajući deinstalaciju aplikacije. Xiaomi je javno priznao ovu grešku na svojim kanalima društvenih medija.
Iako problematično ažuriranje aplikacije više nije dostupno u trgovini GetApps, čime se eliminira rizik od budućih pojava, korisnici moraju potražiti pomoć od pružatelja tehničkih usluga kako bi riješili problem. Xiaomi izričito savjetuje da ga ne pokušavate sami popraviti jer bi to moglo dovesti do potpunog gubitka podataka za podatke bez sigurnosne kopije.
Još ne znamo koliko korisnika koji se suočavaju s problemom, a Xiaomi navodi samo da je u pitanju “mali broj“. Međutim, incident naglašava važnost temeljitog testiranja i selektivne distribucije ažuriranja softvera za ublažavanje nepredviđenih posljedica.