Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Aplikacije

Instagram priprema pretplate za kreatore

Foto: Pixabay

Trenutno, jedini način na koji korisnici Instagrama mogu zaraditi putem te platforme je da sami pronađu svoje sponzore. To znači da oni koji aktivno ne traže sponzore neće moći zaraditi neku veću svotu novaca, ako uopće zarade išta. Za usporedbu, na drugim platformama kao što je YouTube, korisnici mogu postavljati oglase i tako zaraditi.

Međutim, čini se da se Instagram sprema lansirati novu značajku za kreatore u obliku pretplata. Tvrtka je već ranije najavila da će razmotriti ideju o pretplatama za kreatore, a sada i Sensor Tower i Apptopia izvještavaju da se tvrtka sprema lansirati tu značajku.

Prema njihovim navodima, čini se da bi pretplata za kreatore mogla iznositi između 0,99 i 4,99 dolara mjesečno. Istovremeno, planirani su i Instagram badgevi, koje će korisnici moći kupiti u znak podrške za livestreamere, baš kao što se to radi na platformi Twitch gdje korisnici svojim omiljenim streamerima mogu dati napojnicu, piše Ubergizmo.

Trenutačno nema informacija o tome kada će nova značajka biti pokrenuta, ali sama najava predstavlja iznimno dobru vijest za sve kreatore jer će Instagram postati još jedna platforma koju će moći unovčiti na više načina. Osim toga, vjerojatno je da će Instagram uzimati dio od ovih kupnji i preplata, tako da je to još jedan način da platforma generira veći prihod.

Možda će vas zanimati

Aplikacije

WhatsApp uvodi novu mogućnost koja će mnoge korisnike usrećiti. Naime, riječ je o ažuriranju koje će korisnicima omogućiti preslušavanje glasovnih poruka prije slanja. Popularna...

Mobiteli

Ranije ove godine, Twitter je objavio novu značajku koja je korisnicima omogućila da daju napojnice drugim korisnicima. To je bio način na koji su...

Mobiteli

U studenom prošle godine, WhatsApp je predstavio poruke koje brišu nakon 7 dana. Prije nekoliko mjeseci, servis je počeo raditi na “view once” porukama,...

Mobiteli

Tijekom protekle godine, Twitter je uveo neke promjene koje su korisnicima olakšale izbor načina odgovaranja na tweetove i upravljanje time tko može odgovoriti na...