U raspravi na Redditu, korisnik se žali da se dva odvojena alarma na njegovom iPhoneu nisu upalila. Nekoliko drugih korisnika također je izrazilo slične probleme, a čini se da su neki od tih problema povezani s isključivanjem iPhonea tijekom noći. S Reddit-a:
“Preuzimanje vodećeg komentara. Provjerite postavke baterije i vidite ima li praznine tijekom noći. Jučer je mnogo iPhonea bilo isključeno tijekom noći nekoliko sati. U mom slučaju, telefon se ponovno uključio 1 minutu prije alarma.”
Neki drugi korisnici su primijetili da su ujutromorali unijeti svoje lozinke, što ukazuje na to da se iPhone ponovno pokrenuo ili isključio tijekom noći. 9to5Mac je istaknuo ove probleme ranije ovog tjedna, a problem su također iskusili i mnogi korisnici na MacRumors forumima. S MacRumors-a:
“Dakle, moj iPhone 15 Pro Max s iOS-om 17.0.3 spontano se ponovno pokrenuo sinoć. Istu stvar doživjelo je još troje mojih prijatelja s istim iPhoneom i istim iOS-om, kao i netko drugi s iPhoneom 13 Mini, također na istom iOS-u.”
Možete saznati je li vaš iPhone isključen noću tako da otvorite aplikaciju Postavke, odete na Bateriju i provjerite status punjenja tijekom posljednjih 24 sata. Ako postoji praznina, iPhone je bio isključen tijekom određenog vremenskog razdoblja.
Problem utječe na modele iPhonea 15, ali također utječe i na druge uređaje, što sugerira da je riječ o nečemu u iOS-u 17. Nisu svi korisnici izloženi problemima isključivanja, niti se čini da se to događa svake noći.
Još uvijek nije jasno što se događa, a Apple se o tome još nije očitovao. Ipak, u nastavku vam donosimo neka od mogućih objašnjenja.
Mobilni telefoni postali su neizostavan dio našeg svakodnevnog života, a iPhone, kao jedan od najpopularnijih pametnih telefona, ima ključnu ulogu u našoj komunikaciji i produktivnosti. Međutim, kao što vidimo prema reakcijama nekih korisnika, ponekad se suočavaju s frustrirajućim problemima, poput isključivanja iPhonea tijekom noći ili drugih neočekivanih isključenja.
Bez obzira na uzrok, razumijevanje ovih problema moglo bi pomoći korisnicima da bolje održe svoje iPhone uređaje i osiguraju neprekidno iskustvo korištenja. Evo nekih od mogućih razloga zašto se događa ta situacija:
- Problemi sa softverom: Problemi sa softverom često su uzrok frustracija korisnika elektroničkih uređaja, uključujući i mobilne telefone poput iPhonea. Takvi problemi mogu uključivati zastarjele verzije operativnog sustava koje donose greške i nesavršenosti. Osim toga, nepravilno instalirane aplikacije ili softverski bugovi mogu uzrokovati neočekivane isključenja i druge poteškoće u korištenju uređaja. Redovito ažuriranje softvera i provjera aplikacija može pomoći u rješavanju ovih problema te osigurati bolje iskustvo korištenja uređaja.
- Aplikacije u pozadini: Aplikacije koje rade u pozadini često su neprimjetne korisnicima, ali mogu imati značajan utjecaj na performanse i trajanje baterije uređaja. Kada aplikacije ostaju aktivne u pozadini, one mogu neprestano trošiti resurse, poput procesorskog vremena i internetske povezanosti, čime opterećuju uređaj. To može dovesti do smanjenja trajanja baterije i usporavanja uređaja. Stoga je važno redovito pregledavati i zatvarati nepotrebne aplikacije koje rade u pozadini kako bi se poboljšala učinkovitost uređaja i produžila vijek trajanja baterije.
- Problemi s baterijom: Problemi s baterijom predstavljaju čestu frustraciju za korisnike mobilnih uređaja, uključujući iPhone. Ti problemi uključuju smanjenje trajanja baterije tijekom vremena, neočekivane isključenja, sporije punjenje ili nemogućnost punjenja baterije te pregrijavanje uređaja. Glavni uzroci problema s baterijom uključuju starenje baterije, što rezultira smanjenjem njezine sposobnosti da zadrži napon, te uporabu energetski intenzivnih aplikacija. Rješavanje ovih problema može uključivati zamjenu baterije, optimizaciju postavki za uštedu energije i redovito održavanje baterije kako bi se osiguralo dugotrajno i pouzdano napajanje uređaja.
- Pregrijavanje: Pregrijavanje je problem s elektroničkim uređajima, uključujući i iPhone, kada se uređaj zagrijava iznad normalnih radnih temperatura. Pregrijavanje može uzrokovati različite probleme, uključujući smanjenje trajanja baterije, usporenje performansi, neočekivana isključenja ili čak oštećenje komponenti uređaja. Najčešći uzroci pregrijavanja uključuju intenzivno korištenje energetski zahtjevnih aplikacija, rad na suncu ili visokim temperaturama te blokiranje otvora za ventilaciju uređaja. Rješavanje problema pregrijavanja obično uključuje prestanak uporabe resursno zahtjevnih aplikacija, promjenu okoline u kojoj se koristi uređaj i osiguravanje dobre ventilacije kako bi se očuvala optimalna temperatura uređaja.
- Problemi s hardverom: Problemi s hardverom predstavljaju ozbiljne poteškoće koje se mogu pojaviti na elektroničkim uređajima, uključujući iPhone. Ovi problemi obično proizlaze iz fizičkih ili tehničkih problema s komponentama uređaja, kao što su zaslon, baterija, tipke ili senzori. Problemi s hardverom mogu uzrokovati različite poteškoće, uključujući neispravno funkcioniranje uređaja, oštećenja ili potpunu disfunkciju. Rješavanje problema s hardverom često zahtijeva profesionalni popravak ili zamjenu oštećenih komponenata. Ako primijetite takve probleme na svom iPhoneu, preporučuje se kontaktiranje ovlaštenog servisa ili tehničara kako bi se dijagnosticirali i riješili problemi s hardverom.
- Zakazani ponovni pokreti: Zakazani ponovni pokreti predstavljaju postavke na elektroničkim uređajima, poput iPhonea, koje omogućuju automatsko isključivanje i ponovno pokretanje uređaja u određenim vremenskim intervalima. Ova značajka može biti korisna iz različitih razloga, kao što su osvježavanje uređaja, optimizacija performansi, ili primjena sigurnosnih ažuriranja softvera. Korisnici mogu postaviti raspored za zakazane ponovne pokrete kako bi uređaj automatski isključivao i ponovno pokretao tijekom noći ili u drugim određenim trenucima. To može poboljšati stabilnost i rad uređaja te osigurati da se ažuriranja i optimizacije primjenjuju redovito.
iPhone tijekom noći ili u drugim situacijama može isključivati sam sebe i to iz različitih razloga. Ovi problemi mogu proizići iz problema sa softverom, aplikacijama koje rade u pozadini, problema s baterijom, pregrijavanja ili problemima s hardverom. Važno je pažljivo dijagnosticirati uzrok problema kako biste mogli poduzeti odgovarajuće korake za rješavanje. To uključuje ažuriranje softvera, zatvaranje nepotrebnih aplikacija, provjeru stanja baterije, sprječavanje pregrijavanja i, ako je potrebno, kontaktiranje stručnjaka ili servisa kako biste ispravili probleme s hardverom. Redovito održavanje i praćenje stanja vašeg iPhonea mogu poboljšati njegovu pouzdanost i trajanje baterije, osiguravajući bolje iskustvo korištenja.