Poco je danas predstavio svoj novi logotip i maskotu tvrtke. Novi vizualni identitet za sad je ekskluzivan za indijski odjel ovog brenda.
Uz logotip i maskotu, tvrtka je također predstavila i novi slogan koji glasi “Made of Mad”, piše GSM Arena.
Nova maskota tvrtke, koja izgleda kao kombinacija poznatih emotikona, također je dio novog logotipa. Naravno, postoji i dublje značenje iza njegovih vizualnih značajki, koje je tvrtka pobliže objasnila infografikom.
“Aureola predstavlja dobrotu. Mi smo ludi, ali sa svrhom. Antene pokazuju zločestu stranu ludila, naša maskota skoro pa može širiti ludilo telepatski. Oči predstavljaju nesklad s aureolom na vrhu. Trokutasta usta ukazuju na našu oštroumnost”, stoji u opisu maskote koju je predstavila tvrtka Poco.
Poco je započeo kao podbrend tvrtke Xiaomi još 2018. godine, a bio je namijenjen entuzijastima s ograničenim budžetom. Brend je postao neovisan prošle godine i trenutno posluje odvojeno od Xiaomija. Međutim, i dalje dijeli proizvodnju i hardver s Xiaomi uređajima, a neki Poco mobiteli su zapravo rebrendirani Xiaomi uređaji.