Tvrtka Snap objavila je da je njihov TikTok konkurent, Spotlight, već dostigao 100 milijuna korisnika u siječnju 2021. godine, samo dva mjeseca nakon što je pokrenut. Brojka sugerira vrlo uspješan početak usluge, a dobila je i mjesto u obliku taba u Snapchat aplikaciji.
“Ugodno smo iznenađeni brojkama”, rekao je izvršni direktor Snapa Evan Spiegel u razgovoru s investitorima.
Ipak, TikTok i dalje ima priličnu prednost u odnosu na novi Spotlight. TikTok je objavio u lipnju 2020. godine da samo u SAD-u ima 100 milijuna korisnika mjesečno, a određene naznake sugeriraju da je aplikacija od tad nastavila rasti.
S druge strane, čelnik Instagrama rekao je da “još nije zadovoljan” Reelsom, svojim video konkurentom, piše The Verge.
Snap je uložio puno novca u Spotlight kako bi omogućio rast, pa je tako tvrtka obećala da će kreatorima sadržaja osigurati milijun dolara dnevno, više od mjesec dana, kako bi privukla što više ljudi i potaknula kreatore na stvaranje autentičnog sadržaja. Čini se da je ta inicijativa imala uspjeha, jer se sad objavljuje u prosjeku 175.000 videozapisa dnevno.
Snap se sada može pohvaliti s 265 milijuna korisnika dnevno, što je povećanje od 16 milijuna korisnika, u odnosu na 249 milijuna korisnika u prethodnom tromjesečju.