Mobilna aplikacija za kratke videozapise, TikTok, bit će globalni sponzor UEFA Europskog nogometnog prvenstva, koje će se održati od 11. lipnja do 11. srpnja 2021. godine.
Ovo je prvi put da platforma za digitalnu zabavu sponzorira veliki UEFA-in događaj i ovakav potez predstavlja uzbudljiv korak i za TikTok i za UEFA-u, predstavljajući nove vrste partnera.
UEFA je u službenom priopćenju objavila da će povodom TikTok sponzorstva lansirati niz novih uzbudljivih značajki kao što su efekti proširene stvarnosti, hashtag izazovi, TikTok LIVE i Sounds. Tako će gledatelji i navijači dobiti jedinstveno i inovativno iskustvo, koje će im omogućiti da se povežu i podijele svoju strast s drugim ljudima, stoji na službenoj web stranici UEFA-e.
Osim toga, TikTok kroz ovo partnerstvo želi učvrstiti svoju poziciju kao jedna od najpopularnijih aplikacija. Aplikacija će omogućiti svojim nogometnim fanovima praćenje svojih omiljenih kreatora, snimke na temu nogometa, ali i dodatne sadržaje poput reakcija, najboljih trenutaka i slavlja nogometnih ekipa koje će sudjelovati na prvenstvu. Također, UEFA će omogućiti TikTok-u pristup svojoj ogromnoj arhivi povijesnog video materijala.
Prije početka prvenstva, UEFA EURO 2020 će dobiti službeni TikTok kanal, čiji zadatak će biti inspirirati milijune nogometnih fanova diljem svijeta s ekskluzivnim sadržajima i arhivskim snimkama.